fennevandenelsen.reismee.nl

Korte update

Hoihoi!

Het is alweer een tijdje geleden dat mijn laatste blog online kwam.. Maar het zijn een paar rustige 'normale' weekjes geweest! Dus er valt ook niet zo veel te vertellen. Maar goed de volgende blog zal dus een stuk leuker en langer zijn, want dan ben ik inmiddels naar Sydney geweest en ben ik op roadtrip geweest samen met Lisanne en Lotte!Maar ik wilde jullie wel nog even laten weten hoe het gaat en wat ik een beetje gedaan heb de afgelopen weken.

De afgelopen weekenden heb ik vooral veel doorgebracht met Lisanne en Lotte en hebben we allerlei leuke dingen gedaan, zoals uitgaan, drankjes en hapjes doen, uitstapjes maken en vooral veel plezier maken samen!

Afgelopen weekend hebben we ook weer een iets toeristisch gedaan en zijn we naar de gevangenis van Fremantle geweest. Daar hebben we een rondleiding gekregen door heel de gevangenis, wat leuker en interessanter was dan ik gedacht had.

Doordeweeks gaan we ’s maandags altijd babyzwemmen, echt heel leuk! Vooral Oliver vindt het water helemaal geweldig! Dus inmiddels hebben ze een klein opblaaszwembadje gekocht, zodat ze ook op andere dagen van het water kunnen genieten en wordt er veel gespetterd in het water. De rest van de dagen bestaan vooral uit het knuffelen en spelen met ze, wat natuurlijk heel leuk is, omdat ze nu steeds meer meekrijgen.

Afgelopen week was een wat minder leuke week, eerst werd Noah ziek ( flink verkouden en grieperig) en twee dagen later had ik het ook zelf te pakken. Dus vooral rustig aan gedaan en dan maar hopen dat het dinsdag weer over is, want dan gaan we een weekje naar Sydney voor de bruiloft van de broer van Leanne!!!!! Echt super veel zin in! Ook Oliver heeft de verkoudheid nu te pakken, dus er werd vooral veel gesnotterd en gehoest in huis afgelopen week, maar dan heeft iedereen het voorlopig ook weer gehad haha.

Dit weekend heb ik het lekker rustig aan gedaan en ben ik zaterdag nog gaan lunchen met
Lisanne en sinds lange tijd lag ik op een zaterdagavond vroeg in mijn bedje, vandaag nog gezellig met Lotte en Lisanne gaan eten bij Jamie’s Italian en gelukkig voel ik me alweer wat beter, dus Sydney here I come!

Nou, ik ga het hierbij laten en de volgende blog zal een stuk leuker zijn met de verhalen over Sydney, de bruiloft en onze roadtrip, waar ik echt heel veel zin in heb

Liefs, Fenne

Reacties

Reacties

Elian

Wat leuk toch nog n korte update!Zeker weten dat je de volgende keer heeeeeel wat meer verhalen te vertellen hebt! Hopelijk is iedereen weer fit als jullie dinsdag in het vliegtuig stappen richting Sydney.Heel veel plezier alvast en zoals altijd ben ik weer zeer benieuwd naar je verhalen.Liefs xxx

Bettie Drissen

Wat een schitterend vooruitzicht.......een weekje Sydney!
Ga er maar heel erg van genieten.
Ik ben nu al benieuwd naar al je verhalen.
Groetjes,
Bettie

Gerard

Fen, geniet van de komende week in Sydney en de daarop volgende roadtrip met Lisanne en Lotte. Verken de omgeving maar goed zodat we van de zomer weten wat we allemaal in ons programma moeten opnemen. Ben benieuwd naar volgende update. We keep in touch.xxx

Marlou winters

Al is het een korte update....toch weer leuk om te lezen! En wat een schatjes.......die twee!
Heel veel plezier in Sydney! Geniet ervan.
Groetjes van marlou

Petra

Ha Fenne, heerlijk dat je zo aan het genieten bent!!!! Gr Petra

Elian

Ha Fenne,het begint misschien saai te worden als ik zeg dat het weer heel gezellig is om je verhalen te lezen.Doe ik mijn ogen dicht dan zie ik het allemaal voor me.Wat een ervaringen meid ,om nooit te vergeten!!En je hebt nog n maand of 3 om nog meer te beleven.Ben benieuwd naar de rest vd foto's Liefs mama????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!